Spara mer än 10 timmar per teammedlem varje månad genom att automatisera uppdateringar, analysering och kundkommunikation.
Snabba upp din onboarding, granskningar och godkännanden. Allt på en enda ansluten arbetsyta för snabbare kundleverans.
Sparar flera tusen varje månad genom att minska administratörsarbetet, effektivisera din kommunikation och förhindra förlorade intäkter.
Se alla dina kunder, kampanjer och nummer på ett ställe. Vi ansluter till verktyg som Facebook-annonser för att hämta live data så att det alltid är bara ett klick bort.
Kommunicera direkt med ditt team inom instrumentpanelen. Pågående projekt, data, uppgifter och resultat. Ditt team får ett meddelande när det är dags att agera. Enkel kommunikation på ett och samma ställe utan att behöva ha bollar i luften.
Du kan se vem som gör vad och när det är dags. Varje uppgift har en tydlig ägare och deadline.
När alla vet vad de är ansvariga för, saker görs i tid.
Spåra tiden för varje uppgift och kampanj så att du kan fatta smartare beslut, förbättra hur ditt team arbetar och använda din tid till vad som faktiskt driver verksamheten framåt.
Se alla dina kunder, kampanjer och nummer på ett ställe. Vi ansluter till verktyg som Facebook-annonser för att hämta live data så att det alltid bara är ett klick bort.
Kommunicera direkt med ditt team inom instrumentpanelen. Pågående projekt, data, uppgifter och resultat. Ditt team får ett meddelande när det är dags att agera. Enkel kommunikation på ett och samma ställe utan att behöva ha bollar i luften.
Du kan se vem som gör vad och när det är dags. Varje uppgift har en tydlig ägare och deadline som du har full kontroll över.
När alla vet vad de är ansvariga för och ska göra, sker det alltid i tid.
Spåra tiden för varje uppgift och kampanj så att du kan fatta smartare beslut, förbättra hur ditt team arbetar och använda det för vad som faktiskt driver verksamheten framåt.
Kundcase
Sandbox Motion brukade vara kaos. Meddelanden begravda, klientfeedback förlorad i e-posttrådar och teamet fastnade i att göra om samma uppgifter om och om igen. Det var frustrerande som att försöka hindra tusen snurrande plattor från att krascha.
Efter vi satte upp systemet blev allt mer klart. Meddelanden försvinner inte längre och uppgifter upprepas inte.
iKeep brukade jonglera mycket med alla sina uppgifter som fanns överallt. Meddelanden begravdes och klienter väntade på svar, vilket fick allt att kännas som konstant buller med alla som försökte hänga med.
Nu när de kan se allt på ett ställe missas inget och folk vet faktiskt vad de behöver göra.
Prisplaner
Prova vår plan så länge du vill med vår kostnadsfria Lite-plan. Uppgradera din plan senare för att automatisera, integrera och få ytterligare funktioner.
För dig som vill komma igång med ett enklare system att utveckla själv.
För dig med behov av mer nödvändiga verktyg, anpassade för små team.
För större team som behöver allt på ett och samma ställe.
Skräddarsydd för större organisationer.
Vi vet vad vi levererar och vill att våra kunder ska vara nöjda med vad de får.
Om du inte är nöjd med resultatet betalar du inte.
Om oss
Vi har hjälpt många byråer att automatisera sitt arbete med hjälp av en platform som drivs av AI, så att de har kunnat spara massa tid och pengar.
Det vi fortsatte att se var samma problem:
Uppgifter, meddelanden och filer spridda över för många verktyg. Det saktade ner allt och gjorde det svårare för sitt team att hålla sig på rätt spår.
Andra plattformar ger inte hela ditt team en enkel plats att arbeta på tillsammans. Det är vad vi bygger, en installation där alla dina kunder, nummer, deadlines och kommunikation bor i ett utrymme. Lätt att hitta, lätt att använda och drivs av AI. Inget mer jagande eller arbeta övertid bara för att hänga med.
Vårt system hjälper dig att se vad som är viktigast, hur ditt team mår och vad som behövs arbeta på. Vi arbetar nära ditt team för att se till att det passar hur du faktiskt arbetar och inte tvärtom.
Vanliga frågor
Process Automation Expert
Vi hanterar hela övergången från dina nuvarande verktyg oavsett om det är Trello, Asana, monday eller något annat. Ingenting blir kvar. Vi ser till att lösa allt åt er.
Vårt system är byrå-anpassad installation med förbyggda mallar, uppgiftsautomation, klientonboarding och ett komplett arbetsflöde designat för hastighet.
Normala mallar har inte integrationer med flera plattformar, men våra mallar är perfekt för "allt-i-ett" lösning till ditt företag. Prova gärna ett demo för att känna efter själv.
Ja. Vårt ClickUp-system är utformat för att hantera alla typer av kampanjarbetsflöden med anpassningsbara mallar och AI-automatisering för dina behov.
Vårt system är utformat för små till medelstora växande byråer, men vi kan utöka det för att stödja större team med avancerade automatiseringar och anpassade instrumentpaneler. Den är speciellt utformad för att vara anpassningsbar för alla byråer.
Vi erbjuder 100% nöjdhetsgaranti. Om du inte är nöjd betalar du ingenting.
Boka en demo